ekkiisstory

Direktlänk till inlägg 30 juni 2011

Skoskav - Inte kul.

Av Erika - 30 juni 2011 20:48

Hej! ;)

Sitter och äter ugnsmackor nu, skitgott :D

Idag gjorde jag typ inget speciellt fram till ca kl.17.30, men sen 17.45 började jag gå till 'The sygoj' gruppens(dans&sång grupp typ) genrep inför deras konsert imorgon. Jag är nämnligen deras 'ljudtekniker', så det här var andra gången jag var med på deras genrep. Gruppen består av en av mina bästisar, en som var min klasskompis fram till 7:an, och tre andra personer. Imorgon ska jag gå till dom igen runt 11.00-11.30, och sedan är konserten runt 6-7 tiden på kvällen.

Och juste, idag när jag gick dit(det tar ungefär en kvart att gå dit från mig) så typ efter fem minuter började jag få ont i hälarna av mina nya skor(första gången jag använde dom), och efter yterligare 5 minuter så hade jag stora 'skavsår', som egentligen är mer som sår, på båda hälarna. Ett av dom började blöda också, gjorde skitont, och så skavde mina ballerinaskor mot såren. :/

Dom skorna hade jag tänkt att ha i Thailand, VARJE dag, HELA tiden, men det går väll antagligen inte om man får skoskav efter några minuter. Det här ser inte ens ut som skoskav, asså herregud. :s

Jag har inga andra skor som jag kan ha i Thailand heller, så vi får väll se hur det blir.. :/


/Ekkiis

 
 
Alexandra

Alexandra

8 juli 2011 12:55

Hej :) Vinnaren av Singeln och jetsetklockan är nu utsedd och har blivit kontaktad via mail, plus publicerad i min blogg! Kul att du var med :)

Nu har jag startat en till tävling där du har en ny chans att vinna valfritt märkesplagg/produkt från bla converse gucci, louis uitton osv precis som innan:)
Det är bara klicka här på länke för att komma dit;
http://vadfanskajagheta.se/2011/july/tavling-vinnvalfritt-markesplagg.html#comment

http://vadfanskajagheta.se

 
MELI

MELI

22 juli 2011 14:00

Vill du vinna halsband till värde av 500 kr? Eller kanske en ring värd 300 kr? Delta i min tävling, tre personer vinner sitt favoritsmycke! http://mmeeli.se/2011/july/tavling-vinn-smycken-fran-tree-jewellery.html

http://mmeeli.se

 
MELI

MELI

8 augusti 2011 08:06

bloglovinbyte? :)

http://mmeeli.se

 
Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

11 augusti 2011 21:37

Hej! Hoppas du vill vara med i min nya tävling! Det är busenkelt att vara med! :D
http://adaras.se/2011/august/tavling.html#comment

Ursäkta om du inte vill ha såna här kommentarer. <3
Kram

http://adaras.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erika - 30 juni 2011 16:00


Hejsan! Har inte gjort så mycket idag, typ bara chillat här hemma hela dan. Ska äta TACOS idag, sjukt gott! :D NEJ FAN!.. Åh skit också D:.. För några/någon vecka sedan läste jag nånstans att JEDWARD kommer till Sverige i början av Juli, och om...

Av Erika - 29 juni 2011 21:45

Hejsan! Okej, som jag skrev i rubriken, så tror jag att jag har blivit reseberoende. Jag vill åka på skiitmånga resor känns det som just nu. Men de vill jag ju alltid, men ändå. :P Men nu har jag typ börjat planera resor som jag kanske ska åka på...

Av Erika - 29 juni 2011 08:56

Godmorgon!   Har egentligen inget speciellt att skriva om just nu, men skriver lite ändå. :p Jag hade tänkt fixa en header till bloggen nu/snart. Jag har redan en, men ska kanske ändra den lite, vi får se. :)   Lägger in lite bilder på mig ...

Av Erika - 28 juni 2011 21:56

Hejsan! ;)   Jag har haft ett antal bloggar förut, men varit väldigt inaktiv på dom, och tillslut glömt bort dom totalt. Men nu bestämde jag mig för att skapa en ny blogg, och det fick bli på bloggplatsen.se. Jag kan inte garantera att jag kommer...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<<
Juni 2011
>>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Översätt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards