ekkiisstory

Alla inlägg den 30 juni 2011

Av Erika - 30 juni 2011 20:48

Hej! ;)

Sitter och äter ugnsmackor nu, skitgott :D

Idag gjorde jag typ inget speciellt fram till ca kl.17.30, men sen 17.45 började jag gå till 'The sygoj' gruppens(dans&sång grupp typ) genrep inför deras konsert imorgon. Jag är nämnligen deras 'ljudtekniker', så det här var andra gången jag var med på deras genrep. Gruppen består av en av mina bästisar, en som var min klasskompis fram till 7:an, och tre andra personer. Imorgon ska jag gå till dom igen runt 11.00-11.30, och sedan är konserten runt 6-7 tiden på kvällen.

Och juste, idag när jag gick dit(det tar ungefär en kvart att gå dit från mig) så typ efter fem minuter började jag få ont i hälarna av mina nya skor(första gången jag använde dom), och efter yterligare 5 minuter så hade jag stora 'skavsår', som egentligen är mer som sår, på båda hälarna. Ett av dom började blöda också, gjorde skitont, och så skavde mina ballerinaskor mot såren. :/

Dom skorna hade jag tänkt att ha i Thailand, VARJE dag, HELA tiden, men det går väll antagligen inte om man får skoskav efter några minuter. Det här ser inte ens ut som skoskav, asså herregud. :s

Jag har inga andra skor som jag kan ha i Thailand heller, så vi får väll se hur det blir.. :/


/Ekkiis

Av Erika - 30 juni 2011 16:00

Hejsan!

Har inte gjort så mycket idag, typ bara chillat här hemma hela dan.

Ska äta TACOS idag, sjukt gott! :D

NEJ FAN!.. Åh skit också D:.. För några/någon vecka sedan läste jag nånstans att JEDWARD kommer till Sverige i början av Juli, och om dom ska hålla nån konsert eller nåt så är antagligen biljetterna slut nu. Vet inte säkert om det är sant att dom kommer, men läste även att dom kanske ska vara med på sommarkrysset(?).

Aja, får leta upp det. Sen läste jag i en tidning att dom är svenska/från Sverige, är det sant? Jag ba VA ALLVARLIGT?! Haha, vad bra isåfall. Fast dom tävlade ju för Irland i Eurovision?.. Jag blir förvirrad..


Åh vad hungrig jag blev helt plötsligt.. hoppas maten är klar snart

Lägger in en bild på Jedward :)

 


/Ekkiis

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<<
Juni 2011
>>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Översätt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards